2014. augusztus 27., szerda

Teremtés

Tegnap délután eléggé enervált voltam...teljesen le voltam merülve, fáradtnak és agy mosottnak éreztem magam.
Hazaérve ittam egy kávét, de előtte még berobogtam a lottózóba, hátha nyerek kaparóson, de nem, persze tettem lottót is... A lottózóba menet, kicsit kínosan éreztem magam, csak én tartottam arra felé és bent meg mindenhol hapsik... Nem tudom miért baromi kényelmetlenül éreztem magam, ahogyan belépve egyszerre rám néztek... Ez betudható annak , hogy nagyon ritkán szoktam már betérni.
Nem is ez a lényeg. Hétfőn újhold volt, de még tegnap és ma is érződik a hatása. Minél közelebb annál erősebb. Az újhold mindig kezdet, ezután nőni fog, tehát a befelé vonzás is erősebb ilyenkor. Írtam már párszor, hogy ilyenkor üljünk le, gyújtsunk egy fehér gyertyát és írjuk le mi az, amit már nem szeretnénk az életünkben. Így tettem én is, megköszöntem, de kértem, hogy ezeket már nem szeretném és tanultam belőlük. Elégettem a gyertya lángjában, teljesen. És ami a fő lényeg, írtam egy olyan listát, amit  viszont nagyon is szeretnék! És otthagytam az égő gyertya mellett, míg le nem égett teljesen! Még le sem égett amikor egy olyan valaki csöngetett be hozzám, aki akár még igaz barát is lehet. Folyamatosan keresek hozzá hasonló embereket, csak valahogy nem vagyok eléggé fókuszált...mert az, hogy ez a személy mennyire fontos lehet a közel jövőben, csak sok-sok perccel később esett le.


Az egyetlen szerencsém, hogy aki 5-10 perc után szimpatikus attól mindig elkérem a telefonszámát. Itt élek a fővárosban, a munkahelyemen kívül nincs sok ismerősöm, így kicsit muszáj ezt az ismerkedést erőltetnem... már amikor van kedvem és megy.
Ahhoz pedig, hogy a céljaim képben legyenek, kezdtem el leírni az előző posztomban írt 100 álom nevezetű listámat.
Az Univerzum mindig utunkba fogja vezetni, azokat az embereket, akikkel dolgunk van, nincs akadálya. Nem mondom, hogy a mai "varázslásomnak" az eredménye, az ami történt. Sokkal inkább a közel múltban tett erőfeszítésemnek. Átprogramoztam a fülem közötti 15 cm-t pozitív gondolatokra. Tudjátok az vagy, amit tegnap gondoltál és azzá válsz, amit ma gondolsz magadról. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése